Bett

Imorgon ska jag in och beställa nytt bett åt Ritz. Ska köpa ett som är lite vänligare mot tänderna på henne samt ett som passar bättre så inte det glappar och slår henne i mun hela tiden.
Nu blir det ett litet snyggt tredelat bett hon ska använda som ser ut såhär.
Sen ska jag iväg imorgon och bränna mitt presentkort jag och Ritz vann på Årjängs Järn. Fick veta imorse att det funkar på XL bygg med. Och där har dom spån, foder, vitaminer och diverse häst saker. Så nu ska man dit och fylla på lagret lite :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

inte riktigt så såg det ut.. det var ju en stång på det med... som på travbett,...

2011-02-10 @ 20:22:41
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0