Bilder från träningen 2 februari

Idag har jag tränat 3 hästar vara 1 av dom på banan. Lägger ut lite bilder här då, börjar självklart med min egen Ritz.
Hon gjorde jätte bra ifrån sig idag under träningspasset. Lite tyngre träning tog jag till idag och det funkade bra. Fick även speeda ur lite på en fin rakstrecka vi har efter vägen.. Det gillade hon verkligen idag.
Här lunkar vi sakta hemmåt efter träningen. Då satt mina kära familjemedlemmar där uppe och tog kort på oss :) Det tyckte inte Ritzan om när hon var svettig och inte iordninggjord ;)
Va så himla gott väder idag så jag tog en tur i jeans och tröjja bara istället för att pälsa på mig björnpälsen ;)
Sen var vi in till banan med Frilla. Då var det lite kallare så där gällde det att ha kläder :) Här kommer bilder från det =)
Här är ett av värmnings varven iaf. Hon kändes fin där så det verkar bra så långt iaf :)
Sen tog vi lite skritt här bort till volten och pratade lite med Jenny som stod vid måldomartornet med sin kamera :)
Här har vi gett oss av för att göra sista finslipet inför momarken.. Jag tycker hon gjorde bra ifrån sig så det ska nog gå bra på tisdag =))

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Ser bra ut!

2011-02-02 @ 20:35:38
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: Ja fyyy, hatar verkligen getingar, var uppe och kröp där i helgen, längre in på vinden är det ett ännu större, typ 1 meter brett nästan, men som tur är så är det ju inget i boen nu, slog ner några, dom var helt tomma

2011-02-02 @ 21:02:20
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0