Förhållande

Vad är ett förhållande?
För mig är ett förhållande att man ska leva ihop med den människa man älskar, man ska kunna umgås och ha det trevlig/roligt. Man ska känna sig trygg ihop med sin sambo eller om man nu lever särbo eller nått sånnt. Man ska även känna att man har sin sambos fulla stöd i saker och ting och veta att denne vet vad jag tycker och tänker i vissa situationer och stöttar i ur och skur. MAn ska inte behöva känna att man inte vet var man har sin partner.

Kärleken är det viktigaste, den måste man vara rädd om.
Man kan vara uppväxt på olika vis men det innebär inte att den ene ska springa omkring och försöka ändra sin partner på nått vis utan man får helt enkelt lära sig att leva ihop.
Ska man ändra nått på en person så är inte personen längre den som man vart kär i. Då kanske det är bättre att leta efter någon som passar en bättre.

Så för alla nu som springer omkring hela tiden och hackar och klagar på er sambo om allt vad det nu kan tänkas vara så tänk en gång extra innan ni klagar. En vacker dag så tröttnar man på detta klagande och förhållandet brister, då är det kanske inte så roligt att veta att om jag kanske klagat mindre på allt så hade jag fortfarande haft min sambo kvar och allt roligt och trevligt vi upplevt tillsammans.

Alla lever som dom själva vill men detta är lite ur mina tankar iaf.. Man måste nödvändigtvis inte gnälla på allt. Ingen som orkar med sånnt hur länge som helst =)

Ha en bra kväll alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0