Fredag, Sol, Barnledig

Ja idag var det äntligen fredag då igen =) Det känns helt fantastiskt att det är helg med barnfritt och sol samt hästträning senare under dagen =) Bara umgås med min älskling hela helgen och slippa massa annat tjat och stim =)
Imorgon är det dags för istrav igen. Förra gången kom jag 5.a och fick ett presentkort. Ska bli intressant att se vad som händer denna gången om jag lyckas få nått pris :D
Men nu får jag inte priset direkt efter loppet denna gången utan det är Travfest senare på kvällen istället.. Så det blir att inhandla öl och bege sig dit =)

Kommentarer
Postat av: madde

jag vill med på travfest =) kul kul vill ha information om hur de går på istravet =) lycka till =)

2011-02-18 @ 10:26:29
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Låter nice, synd jag inte kunde köra då, men det kommer flera tillfällen, hoppas ni får kul :-)

2011-02-19 @ 09:09:29
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0