Ritz

Har varit hos Ritz en sväng nu på Jennys rast :) Hon verkar må bra efter sitt istrav igår =) Gick ute i hagen och slappade lite och mådde gott :) Gav henne lite lunch och fyllde upp vatten =) Hon ställde sig till rätta direkt och började bearbeta hö högen hon fick =) Ska inom den närmsta tiden tillsätta havre i hennes mat igen så får jag genast lite mer gnista där :) Sen har jag en liten hemlis till jag använder mig av som också ska tillsättas i maten som jag vet svarat bra på alla hästar vi haft och det gör det även på ritz :P SÅ många sekunder att plocka innan jag är tillbaka på det hon äter när hon tävlar på :)

Kommentarer
Postat av: madde

jag vet tror jag vad de är hiohohohoh

2011-02-06 @ 16:48:02
Postat av: Johan

Sv till madde. Det är jag ganska säker på att du vet =) Eller bör veta iaf så länge som du varit med oss =)

2011-02-06 @ 17:17:46
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0