Snabbjobb 15 feb 2011

Ja då har man kört dagen 2 snabbjobb då.. Körde Ritz och Caspadia.
På Ritz hade jag ändrat lite på utrustningen så hon testade. Ändringen var att det helstängda huvudlaget byttes ut mot en murphy bländare, bettet byttes ut mot ett mindre tredelat bett och checket togs bort.
Resultatet av detta vart att hon var lite piggare men istället bröt värre i kurvan ut till stallbacken.. På Lördagens istrav ska jag ändra en sak igen och hoppas då på felfria kurvor =)
Där värmer Ritz upp iaf.. Kändes kanon fin för övrigt..
Sen körde jag då Caspadia... Hon var pigg så sett men fuskade en hel del med travet genom svängarna. Men men hon är så nära pensionär nu så inget att bry sig om tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

om en häst bryter i kurvorna så brukar dom ha problem med Si-leden (korsbands leden)



http://www.hakanlundell.se/main.php?menuId=114

2011-02-15 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0