Dålig hörsel

Satan jag har börjat höra så dåligt på slutet. Min sambo som nyss gått Undersköterske utbildning gav sig såklart rakt i öra och roter och börjer krångla =)
Då hade hon såklart varit iväg och köpt revaxör som hon tyckte skulle vara bra :)
Sen började hon hälla detta i mina öron så jag om möjligt hörde ännu sämre än tidigare :) Då såg jag ut på detta viset sen
Där sitter jag nu och inte hör ett skvatt.. Sen när vi tog bort detta så vart det inge bättre ändå så jag får väl gå till en " Riktig" Öronläkare då :D

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Var samma för mig, men jag hade åkt på en öroninflammation, var jättesvullen och röd i örat, hörde inte nånting, så inte hjälpte revaxör där inte, fick några örondroppar med kortison i, det hjälpte :-)

2011-01-26 @ 21:25:32
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0