!!!!!!!!

Jag sitter och irriterar mig på människor som kommer överens om att skaffa barn, inte för att det är fel på att skaffa barn, utan för att det finns onekligen dom som gör det för att det är kul i sängen..
MEn sen när denna oskyldiga lille bebis kommer ut? Då ska man inte vara delaktig längre, då är det bara en förälder som ska bry sig och ta hand om barnet?
Vafan är det för beteende egentligen. En människa blir aldrig ensam om ett barn sålänge inte det hänt nått med en av föräldrarna. Men är båda fullt friska och går omkring i samhället så tycker jag baske mig att man bryr sig om sitt barn med. En vacker dag är barnet såpass gammalt så det väljer sin väg själv, och då är det nog kul om man funnits där för barnet under dess uppväxt så barnet fortfarande vill träffa båda sina föräldrar..


SÅ till er nu som låter barnets mamma ta hand om allt och ni bara ska glida omkring o göra som ni vill och ha barnet när det passar?? Ryck upp er för fan och inse att det är lika mycket ert barn.

ARG PÅ DÅLIGA FÖRÄLDRAR

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag blir så trött!

2011-01-08 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0