Fredag

Idag är det Fredag och det är grått och tråkigt väder :P Både jag och Jenny är lediga tillsammans fram till kl 16.00 då jenny börjar jobba :)

Nu ska vi dra ut i Årjäng en sväng så jag får ta ut pengar och betala en räkning från HM för lite kläder till Jenny, Bella och Sebastian :)) Sen ska jag även ta och handla lite och köpa in lite grejjer som ska vara till dopet :))

Så måste jag visa ett par bilder från dagarna i L-Fors under veckan när jag och Jenny åkte ner till gäst hamnen och kollade :) Väldigt fint där nere med många fina båtar och fin utsikt :) Jag skulle med vilja ha en båt att åka iväg i =)








Älskar dig Jenny <3<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Älskar dig med älsklingen min <3

2011-07-01 @ 14:27:44
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0