ÖB

Jag och Sebastian drog upp till Öb en tur för att handla :) Till att börja med var han med och kikade i hyllorna men efter ett varv där inne låg han i en sånn där stol som är fastmonterat på kundvagnen under sitt lilla täcke vi tog med och sov som aldrig förr :) Men det var nog inget han ville för när jag gick ut och åkte hem så är han klar vaken igen och har inga planer på att sova =)) haha..

Detta handlade vi iaf :)



* Ny fräsch olja till 965
* Tvättmedel
* Dricka
* Godis jag ska ha tills Jenny kommer
* Godis som Jenny ska få av mig när hon kommer hem
* 3-pack strumpor
* Raklödder ( Sebbe tycker farsan är skäggig)
* Nudlar ( Min middag )
*Batteri till min data mus
* Rakhyvlar

Så nu har jag så jag klarar mig någon dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0