Skruvande på blivande nyförvärv =)

Har i planerna att köpa en bil utav min flickväns broder Tony :) Så under helgen började vi skruva isär motorn på den för jag måste plana toppen och byta topp packningen =) Vi rev den nog på 1.5 timmar =) Så nu återstår en massa rengöring och inlämning av toppen så jag får den planad =) Har redan ett ställe som ska göra det åt mig =) Sen ska jag dra till Autodelar och köpa en sotningssats till den :) Sen är det dags att slänga ihop den så det tar väl kanske 2 timmar sen då efter att jag köpt allt så är den klar =)








Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Jäklar vilken snygg bil alltså :P

2011-06-13 @ 19:53:12
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Karlsophie

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-10-14 @ 11:56:39
URL: http://karlsophie.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0