Jennys hjärta

Jag tror precis jag fick Jennys hjärta att vibrera =) Det var lite kanigt hemma hos tony när jag åkte ner med transporten :) Så jag tog såklart inte nog med fart utan blir fast mitt i backen och börjar kana bakåt :) Alla som har fäst i en uppförsbacke och kanar vet vad hjälplös man blir när man sitter där =) Såhär såg det ut iaf :D
Måste tyvärr bryta ner en gran här för att jag ska orka vrida runt transporten över vägen å få ner den igen :)) Sorry markägare :D
Ja så såg det ut :) Sen sa Jenny att hon hata killar som inte kunde nått :) Nästa gång ja testa körde ja upp utan problem då satt hon där med lång näsa och insåg att Johan kan allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0