Min kärlek <3

Jenny Ryman. Min stora kärlek <3 Den 19.de mars firade vi 1 år tillsammans.. Jag minns såväl våra första dagar i förhållandet när vi inte bodde ihop och allt det där.. Man gick dag in och dag ut och saknade dig och längtade så efter att träffa dig och få sova med dig :) Sen kom vi dit så att vi flyttade ihop.. Då var man helt plötsligt med sitt hjärta varje dag och allt känndes helt underbart :) Nu bor vi fortfarande ihop i en lägenhet i Årjäng och är förlovade och har ett barn på väg :D Och jag älskar dig lika mycket än idag som jag alltid gjort fast mer ändå :D
Ditt leende kan få det att bränna i min kropp, du är en helt otroligt underbar tjej och jag är så glad att just du är min :D
Jag ska ta hand om dig hela livet och skydda dig mot allt jag kan så ingen/Inget kan göra dig något :))
Älskar dig gummsan <3<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

älskling du är så underbar <3<3 älskar dig för alltid

2011-03-24 @ 19:40:24
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0