Momarken 15 mars

Ja då var dagen på momarken över.. Absolut ingen toppendag.. Det började bra bakom startbilen och så. Hon kändes bra i värmningen och provstarten. Gick iväg fint i starten men jag vart tyvärr hängande i 3.de och fick ingen lucka ner till andra spår.. Två alternativ hade jag att välja på, antingen köra fram henne till dödens vilket jag tyckte var en väldigt drastisk väg att gå första starten på året och något tung bana, eller så kunde jag backa mig ner vilket jag gjorde.. Då påminnde Ritz mig om att hon är stänkrädd och vill inte gå i ryggar när det sprätter.. Sen va loppet kört tyvärr..
Nya tag med ny utrustning nästa gång så ska det gå bättre hoppas vi =)
Lite bilder från dagen iaf kommer här :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

fina bilder =)

går bättre nästa gång

2011-03-15 @ 20:16:31
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0