Tungtur i dudde :)

Idag tog jag fram Rockarden åt Ritz och drog iväg på en långtur i dudderud idag =) Hade även träningssällskap med mig idag :)) Frilla och Jenny hängde med ut på tur :) En riktigt mysig träningsrunda såhär när vårtecknen börjar komma och solen skiner :)


Ritz känns fortsatt bra, känns lite förbryllande att inte hon gick 100% rent på Momarken senast men jag tror ändå att det har med vinterskorna att göra :) Märks i nästa lopp hon gör.. Går hon inte rent då så drar jag raka vägen till Broman :)





Där står Ritz och väntar färdigselad på att Frilla ska sluta fjanta runt i hagen och komma in istället =)





Och där är även Frilla klar =) DÅ drar vi ut på tur då =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0