Dagens Roadtrip

Idag vart det lite olika aktiviteter.. Lägger upp bilder med förklaring under.



Vi började med att åka till mangskog och hälsa på min farmor :P Väldigt roligt att se henne för det var väldigt längesen. Dom här fåren gick i en hage nedanför hennes hus :) Tyvärr togs inga bilder därifrån då men det tar jag nästa gång ja åker dit :P Hon verkade glad för att träffa Sebbe :) Hon bar runt på honom en sväng när han vart arg på sitt magont :P



Efter farmor vart det en tur till McDonalds och åt :P Köpte en hel del mat men ändå är jag vrålhungig nu igen och inte har nått direkt mättande att äta :(
När vi hade ätit allt så undrade Jenny om vi kunde åka till min mormor och hälsa på så hon fick se Sebastian.
det tyckte hon var roligt och hon satt och höll han så snällt och han sov som en prins mot henne där :) Hon ville ha han kvar där tror jag =) Ska ta en tur ner någon mer dag har vi tänkt och umgås lite :) Hon är snäll min mormor :))



Se så mysiga då :) Sebastian verkade verkligen tycka om mormor :))


Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Kul med en liten roadtrip, trevligt :-)

2011-05-22 @ 21:04:59
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥

både sebbe & bella verkade trivas där :)

2011-05-23 @ 09:58:59
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0