Diplom :)

Idag fick jag börja sitta i kassan då på jobbet :P Det var riktigt kul faktiskt :) Men alla viktbaserade varor om jag så säger då tex citron, paprika, äpple, kiwi mfl är det ju PLU koder på. 4 siffriga koder, olika på alla. Dom är ju inte lätta nu i början då men att det finns en lite förteckning i kassan då så jag kan tjuvkika :D Men jag trivs fortsatt väldigt bra iaf. Så jag satt väl där till kl 14.00 ca. Sen var det avbyte och då gick jag på lite utbildning resten av dagen på en av datorerna vi har :)) Intressant och kul att lära sig :)

Här kommer lite bilder på hur mina diplom jag fick ser ut :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

du är såå duktig älskling

2011-05-24 @ 10:48:39
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Våga fråga leg, hehe, ja nu faan frågar du mig om leg nästa gång jag ska köpa folköl :P

2011-05-26 @ 20:13:46
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0