Elitloppet!!!

Idag gick elitloppet av stapeln på Solvalla. Vi hade väldigt fina startfält i försöken tycker jag :)

I första försöket var delvis Rapid Lebel med, jag visste på förhand att han skulle vinna :) Och det gjorde han:P Sen hade jag Inga Lill oc´h Jenny bredvid mig då som trodde dom visste mer än mig och sa att jag hade fel :) Jag hade rätt :) 2.a försöket visste jag att Arch madness skulle vinna :) Även där protestera dom och det visade sig att jag hade rätt där med :)

Däremot så trillade jag lite i Finalen. Jag förstod ju att antingen Rapide eller Arch skulle segerstrida.. Rapide var ju med ända fram och vart slagen på mål linjen då iaf trots att han hade en del strul i starten :) Hade han kommit iväg hade han vunnit med längden direkt :)

Nu får vi ju va nöjda att det vart svensk seger å iaf men det var inte vad jag väntat mig iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0