Jenny <3

Min älskling Jenny är den bästa som finns för mig. Är så glad att jag hittade dig en gång i mitt liv. Du är så underbar och snäll och mysig <3

Nu är hon tyvärr borta i L-Fors så jag har knappt träffat henne idag :( Är ju på jobb nu nästan hela dagarna så det blir inte att man umgås så mkt, men skönt ändå att göra nått under dagarna med faktiskt =)

Är så förälskad i dig så kan inte förklara med ord :)






Är jag i närheten av dig så känns allt bara bra och jagkan känna mig lugn och harmonisk :P Är vi inte på samma ställe så blir jag bara ivrig och nervös och vill hem till dig sessan =)


                                                                   ÄLSKAR DIG JENNY <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0