Mitt barn =)

Här kommer lite bilder från första dagarna med min son :) Har inte haft riktigt tid att sitta här och uppdatera :))



Här ligger han i sina föräldrars säng och myser i sin nya pyjamas =)







En morgon vart det in och väcka storasyster :) Hon vart glad över det iaf :)


Mkt olika erfarenheter har man fått redan efter några dagar :)) Såklart så är det väldigt stora förändringar nu för mig som fick mitt första barn och inte tidigare visst hur det är att ha ett eget såpass litet barn.. Mycket mer att tänka på och att det ska vara fred så han får sin sömn och det är blöj byte oftare än man från början kunde ana tror jag :))

Sen så är det ju även stora förändringar i familje livet samt förhållandet jag har :) Bella har kanske lite lätt för att bli avis när den lille är med och behöver vara nära oss och när han får mat och sånnt, men det är nog sånnt som lägger sig med tiden när hon fått vara med ett tag antar jag :)

Det mesta är så himla kul just nu med barnet och allt :) Så lycklig och stolt känner jag mig för min son :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0