Söndag 8 maj 2011

Idag har Bella varit hos sin farmor ett litet tag :) Under tiden drog jag och Jenny och Sebastian ut till L-Fors :) Jenny fixade med hästarna och jag och Sebastian var ute på en promenad.. Vi hälsade även på Tony, Carro och Jonathan en sväng och kollade på när dom byggde sandlåda åt honom :)

Efter detta åkte vi till svärfar på middag :P Potatis och korvstroganoff.. Jätte gott..
Jag fick även med ett usb minne hem med saker på som jag behövde till mitt film program här så nu funkar det jätte bra :) Tusen tack för hjälpen med det Freddy :))

Nu har Bella lagt sig och Sebastian sitter i babysittern och kollar på pappa när jag fixar med filmer :)
Blir godis,film och mys med älskling ikväll iaf =)




Bild : Pappa är i försöken och byta blöjja :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0