Fredag 11-11-11

Ja idag har vi ett magiskt datum då. undrar om detta datum för med sig något alldeles speciellt idag? Kan väl inte vara att ena hästen lekte hopphäst imorse och hoppade över tråden i hagen och sprang ut på grusvägen här och retade dom andra hästarna.. Då fick vi flytta dom 3 hästarna som var i den hagen till en annan hage, nu får det bli en tråd extra samt att vi får höjja en av tråderna högre.. En av dom vita fina stolparna hade hon knäckt av så får byta ut den också :S

Snart ska jag ta en dusch och göra klart för att dra in till Årjäng på jobb till 21.15 ikväll.. Inte min favorit tid att jobba tills vi stänger men att det får gå det med :) När jag kommer hem får vi se om alla hästar är inne eller om jag får börja med det när jag kommer hem vid 21.40 ca..
Upp imorgon igen för att börja jobba 9-14, och på söndag jobbar jag 11-20 på kvällen.. En hel helg med jobb med andra ord :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0