Årjäng

Ja idag när jag slutade jobbet kl 19:15 så åkte jag ut och hämtade Jenny och barnen så åkte vi hem till Årjäng :P Första gången på länge som vi är här nu :)) Blir ju flytt härifrån så ingen större ide att vara här.. jaja hur som helst anledningen till detta är att vi ska bort allihop imorgon bitti så Bella ska på dagis kl 06.30 redan :))

Resten av detta  kommer jag blogga om under dagen imorgon under äventyrets gång :)) Kommer köra en liten bild tävling sen och se vem som först kommer på var vi är på väg eller vart vi varit :)) Bli kul att se om det är några väl orienterade besökare jag har här som känner igen något :))

Ha en trevlig natt så hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0