Hård dag

Detta har varit en slitsam dag.. 6 imorse vart jag väckt utav min son och sambo för då var han vaken redan. Inte å vänta att han skulle somna om något så därmed var den sömnen borta.. Upp och börja koka vatten åt han så han fick sin morgon gröt i ordning.. Efter det så fick jag klä mig varmt och sticka till hästarna och göra klart åt dom så dom kom ut och fick frukost mm.. Tömde hela deras ute kar på vatten och fyllde i nytt fräscht vatten istället.. Sen vidare hem och drack en kopp kaffe och pratade lite.. Sen tillbaka till stallet för att träna Blackie :)

Idag har hon varit jätte duktig.. För det första fick jag sätta bomull i örat på henne som vi aldrig tidigare fått gjort.. Dock har jag och Blackie tränat lite på detta ett tag nu så det kanske var därför.. Sen när jag kört en bit så fick jag se... AJ då jag glömde visst slagremmen.. dags att ta det säkra före det osäkra tänkte jag då och det var inga större krav på henne då.. Men det gick vägen utan problem :))

Efter att hon tränat klart så mockade jag och gjorde deras kvällsmat och sånnt, sen vidare ner till andra stallet för att träna G.GFrilla åt Jenny som är sjuk..

Hon var het som en spis och låg på och drog hela tiden. Tillslut fick det bli skritt träning för hennes del ute på träningsslingan istället för att hon skulle slita armarna av mig :)

                                                             Bilder



Tuss i örat visas här :)



Och här är det ingen slagrem på :) Men det ska inte bli någon vana utan nästa gång sitter den på igen :P Detta var enbart för att jag råkade glömma den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0