Hej hej !

Idag hade jag klockan på halv 6 eller något sådant :) Skulle iväg in till Ica för att göra någon ATG kurs på datorn :) Så drog in till 7 och började det, halv tio var jag klar så då fick jag stämpla ut och sluta :) Det kändes väldigt skönt det eftersom jag egentligen skulle varit ledig idag :) Imorgon bär det av vid 8.00 till jobbet och slutar kl 19.00 :)

När vi kom hem idag så hade vårat internet blivit inkopplat så nu sitter vi här som två nördar och sliter ut våra datorer :)
Sen bar jag och ingalill ner en tvättmaskin som vägde super mkt utför en trapp som är lika bred som mig själv så det var en utmaning vill jag lova :) Efter den var nere så skulle vi ha upp en annan, och den var lite större och ännu tyngre då så vi tog i som två idioter innan vi fick upp den där :))

                                                    Internetet är beställt från!

                                                                          

Efter detta vart det en kopp kaffe och en ciggarett och sen vidare mot hästträningen :)

Jag gav mig iväg på nya äventyr med BHM jag, det var inga prolem idag heller. Tvärt om så springer hon på som hon ska göra. VÄLDIGT dålig kondition just nu så hon svettas ju direkt och har inte så mkt ork att ta till hjälp :) Men det ska jag hjälpa henne med så snart kommer hon träna som bara den här hemma :)


                                                                   Vart bara en bild från träningen idag!



Här kommer vi i finvädret :) Hon fick springa hela vägen ner idag, har avvaktat lite med det eftersom hon är så fruktansvärt nervös och sådant så jag har enbart kört henne på en lite skogsväg längst upp i Trane :) Ser allt ut som att jag får ordning på denna hästen med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0