Fredag

Då va det Fredag då igen. Fruktansvärt vad veckorna drar iväg..
Idag steg jag upp vid 07 tror jag med Sebastian och satte på kaffe och gav han gröt.. Sen gav jag mig i diskberget sen igår .. Gick rätt fort då eftersom det ser ut att vara mer än det är pga diskhons storlek :)
När Jenny kommer in nu så ska vi äta sen sticker vi en snabbis efter en transport med hö så vi får fylla på vårt hö förråd nu när vi ändå har tid :)
Kolla noga genom fönstret så ser ni mig och Jenny där ;)
Framöver nu så ska jag nog byta hö tror jag. Behöver så friskt och bra hö som möjligt till våra hästar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har pratat på att byta hö i ett år å inget händer!

2012-04-20 @ 09:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0