Måndag

Idag innan jag åkte till jobbet så fixade jag stall 2 och ringde även Årjängstravet och anmälde in till onsdagens provlopp. Anmälde som sagt till 1.40 tempo åt henne, det är lagomt nu första jobbet på länge efter metacam behandlingen samt lite annorlunda träning. Ska enbart vara med i det tempot för att känna igenom så hon travar bra och rent och fokuserar på det hon ska. Sköter hon sig bra där så är jag nöjd oavsett vilket tempo hon deltog i, då får jag svaren jag behöver iaf.
Efter detta ska hon vara med och springa ihop med Daniel Shützer (Vår veterinär)s hästar när han kör på banan. Det kommer bli kul att ha någon att träna med på banan :)
Idag var jag ute med Serena iaf sista turen före Onsdag och det kändes bra allt. Pigg och fin.
Startlistan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0