Onsdagens provlopp

Nu på Onsdag ska Serena gå provlopp igen.
Hon har vilat sedan hon gick 3-heat förra veckan. Hon skulle ju egentligen varit in i Lördags och gått likadana heat tillsammans med Schützer och hans 3-åringar men eftersom jag och Jenny drog till Göteborg tidigt Lördag morgon så kunde hon inte vara med. Därför anmälde jag in henne så hon får gå ett provlopp denna vecka..
I Tisdags iaf i heaten på banan funkade hon bra. Hon verkar pigg och så hemma här när hon springer runt och travar omkring ute i sin hage så det ska bli väldigt intressant att se på Onsdag hur hon tagit Tisdagens jobb.. Jag hoppas och tror att hon gått framåt med det och gör ett ännu bättre jobb denna gång.. Nu har vi ett mer passande spår också så hon kanske går iväg felfritt från start..
Startlistan:



Jag ska även köra Engsättra i sitt provlopp då. Hon gick ju nytt rekord i senaste provloppet jag körde henne och även hon verkar pigg och framåt så det ska bli väldigt intressant med båda hästarna..
Engsättras startlista:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0