Fredag

Idag är det Fredag igen. Veckorna går oerhört fort..
På morgonen efter att jag kört Jenny till jobbet så har jag varit ute med hästarna på träning..

Serena fick sig en långtur idag på ca 18 km, hon tränar på bra nu igen och verkar pigg och på bra humör, provlopp nästa vecka med henne så får vi se..

Engsättra gav jag ännu en skritt runda, hon är så otroligt överladdad den hästen så det kan göra henne gott att få gå och fundera och ta det lite lugnt..

Laktatprovsvaren väntar vi fortfarande på, därför vi inte skrivit något angående det.

NU ska jag göra mig i ordning sen ska jag dra in till Årjäng, trav där idag samt att jag har lite andra ärenden med =)

HA en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0