Måndag!

Idag har jag varit ute med både Serena och Engsättra på en tur.. 
 
Serena fick motionera i lugnt tempo i ca 15 km idag, hon verkar tycka det är kul att komma igång och träna nu igen. Hon har gått upp en del i vikt under vilan samt att hon blivit behandlad mot halsproblem hon drogs med, så det verkar göra lite resultat för den sakens skull iaf.. Dock har hon ett par veckor innan hon hittar tillbaka till formen hon hade innan, hon kommer få gå med i provlopp om 2 veckor är det tänkt, då anmäler vi till ett långsammare tempo ( 1.30 ) just för att hon ska få springa med i ledet och känna att hon orkar.. Sen får vi se var hon står.
 
Engsättra tränade på bra hon också, lugn och fin och travade på bra, ända tills det kom en bil och flåsade upp bakom oss, han var så nära så jag kunde lika gärna satt mig på huven och styrt hästen därifrån :) Dårar.. 
 
Vid 13.00 nu så sticker jag efter transporten för jag och Jenny ska hämta spån, tur man ska använda den så den blir ordentligt parkerad nästa gång för den senaste som hade den vet inte varken hur man parkerar eller hur man kör med kärran så den står halvvägs inne i skogen nu ;) 
 
Sen får jag väl ta och sticka efter hö också för att den som ska fixa det verkar inte veta hur man gör så är bäst att jag och Jenny fixar det med så det blir klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0