Onsdag kväll

Då var man hemma tillbaka igen. Jag har lekt lite med Sebastian på kvällen nu sen gick jag och la han för kvällen, efter det tog jag hand om disken :) Nu hoppas jag på lite lugn och ro sen när vi fixat hästarna för kvällen. 
 
Tidigare idag så var jag ute med Serena på en jogging runda, första efter hippotrim kuren hon fått mot halsproblem. Hon går fortfarande på acetylsyra några dagar till, men hon kändes pigg och framåt tycker jag, har dock tappat lite grann under vilan och utav medicinerna hon går på så det blir till att träna på efter det att det är slut.. Sen är tanken att hon kommer gå ett provlopp om ca 3 veckor, funkar hon inte då så blir det böjprov på henne, funkar hon i provloppet så blir det böjprov iaf :) Oavsett så ska hon kollas upp.. 
 
Sen under eftermiddagen har jag varit i koppom hos min syster Veronica faktiskt, var med henne ut på en träningsrunda med hennes hästar. Jag körde "Pinnen" och hon red Logan. 
Pinnen var en riktigt trevlig häst att köra tycker jag. Sprang på bra och skötte sig fint, hade lite lätt för att hetsa upp sig och bli hissig talade hon om innan vi drog ut men jag hade inga större problem med det faktiskt, han skötte sig exemplariskt.. 
 
Sen måste jag kommentera deras träningsmöjligheter där nere i Koppom. Dom var ju helt fantastiska, förstår till fullo att hästarna tycker det är kul att springa där, ultimat underlag för träning och det fanns kanon fina backar för backträningen mm, allt i en väldigt idyllisk miljö tycker jag.. s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0