Onsdag!

Så då var jag inne igen efter träningsrundan med Serena, det gick bra. Lite spänd på alla saker som råkar finnas nere vid campingen. Men ingenting som inte vi redde ut bra.. Många som stod och kollade på henne när hon tränade idag. Dom höll på att packa ihop sina tält och all sin packning och skulle åka hem, semestern är väl slut nu!

Engsättra var på banan igår, jag körde!
Där märkte jag klar förbättring, hon sprang på riktigt ordentligt SAMT felfritt också. Det gör hon aldrig annars.. Gick full väg på 1.43.5 om inte jag minns helt fel. Det är ett helt okey tempo ensam och full kraft kvar i tömmarna över mål !
Jennys dressyr träning ger Engsättra en del tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0