Tisdag

Dagen började med att vi drog till Karlstad med Izabella för att kolla hennes syn som dom i Årjäng gav remiss på.. Väl i Karlstad så var synen klockren och hon såg bättre än man som 4 år ska göra... 
 
Efter detta så åkte vi och mötte upp med min Pappa på MAX så vi köpte oss en varsin dagens meny där, kaffe på det sen. 
 
Sen drog vi mot Solareturen för att kolla om dom hade några fina möbler där, dåligt med det jag sökte så där vart det inget handlat..
 
Vidare mot Rusta faktiskt, där pekade jag ut ett fint badrum som jag ska åka och hämta bara jag fått dit någon som kaklar badrummet åt mig :) 
 
Sen körde vi vidare mot Ikea, där hittade vi efter många om och men det som ska bli vårt kök :) Kommer bli kanon snyggt och det ska vi hämta hem så fort som vi gjort klart några sista detaljer :) 
 
Annat jag köpte med idag var det nya hall golvet. Det skickade jag med upp idag för det fick inte plats i vår bil :) 
Tidigt imorgon bitti ska jag dra dit och möta upp med snickaren och visa ett par saker som jag vill ha ändrat på :) När detta är gjort så går äntligen lasten härifrån och ingen kommer vara gladare än mig det kan jag lova :) 
Då slipper allt vi gör bli bokfört i en kalender iaf för vederbörande ska inte ha ett dret med oss att göra =)) 
 
HA en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0