Torsdag

Idag har varit en lång dag på jobbet. 08.00 till 19.15 =) Men men det gick ju det med.. 
 
På min lunch idag hann jag in på Apoteket och hämta ut Serenas mediciner iaf. 900 spänn gick det åt för att få hennes mediciner + då veterinärens kostnad, så denna hästen har kostat mig en hel del nu i veterinär kostnader. Men men man får hoppas att hon ger mig utdelning den dagen hon kommer igång.. 
Så nu står hon med mediciner så vi får hoppas tiden går nu så hon blir frisk och kan sättas i träning igen.. 
 
Svar på Christoffers fråga är! 
 
Hon medicineras på följande vis. Hippotrim ska hon nu få i tub 1 gång dagligen i 5 dagar, sen har hon acetylcystein som hon ska ha 15 tabletter 2 ggr dagligen i 10 dagar, det är då för slem i halsen. Hoppas det besvarar din fråga :)
 
Ha en bra kväll alla. Nu blir det kvällsmat här :)

Kommentarer
Postat av: christoffer

kan inte bli bättre svar än så :) tack. martina har fått samma behandling.

2012-08-02 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0