Vilket startfält

Nyss när jag kollade Nyheter på ATG.se så fick jag se en mycket intressant startlista från Belgien på Söndag. 
Jag har länge sett fram emot att se dessa 3 hästar i samma lopp, och nu hoppas jag att samtliga travar på så bra som dom kan för då kommer detta bli ett sjudundrande lopp..
 
Startlistan:
 

 
Nr: 3, 5 och 6 är dom som är intressanta.
 
Commander har gått otroligt bra i år och vunnit allt man kan vinna av värde än så länge.
Ready Cash har vunnit världens hårdaste travlopp Prix de amerique ( Felstavat) 2 år irad. 
Rapide Lebel har tyvärr inte fått det att stämma så bra i något av loppen han gjort i år, men dom gånger det funkat bra så har han enkelt vunnit och fullständigt mosat sina konkurrenter.. 
 
Commander är i full form för dagen verkar det som, han har tävlat på under året.
Ready Cash gör årets andra start så man kan kanske inte begära att han vinner över Commander, men har dom form på han så tror jag att han piskar Commander..
 
Rapide?? Ja. Han får de aldrig att fungera, men när det funkar så vill jag minnas att Commander har fått stryk av Rapide tidigare.. 
 
Hur som helst så ska det bli riktigt spännande att se dessa göra upp :)
 
En häst till finns det som jag gärna hade sett i full form i detta loppet. Det är självklart Maharajah, men det får jag nog vänta några månader på verkar det som... 
 
Skriv gärna en kommentar med vad ni tror om detta loppet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0