Avslut!

Då har jag gjort mitt på Ica i Årjäng då. Allt började med en praktik då jag inte kände någon i Årjäng nästan. Tiden rullade på som bara den och jag har haft helt otroligt bra kollegor. Kan nog med säkerhet säga att sådana kollegor som jag har haft under denna tiden kommer jag aldrig mer att få :) Ni är helt underbara allihopa.. 
Hur som helst så var jag in där igår och lämnade in mina kläder, nycklar mm. Inte alls kul men jag ska åka upp och hälsa på er och bjuda er på tårta för allt roligt vi haft :)
 
OCH kan lika gärna passa på att skriva här nu direkt att jag har själv valt att sluta på jobbet där pga att resorna blir på tok för långa.. Jag vet nämligen att det finns 2 st skitpratande dyng kärringar uppe i Årjäng som pratar skit om mig och Jenny så fort dom öppnar truten. 
 
Här kommer en bild på en fin korg jag fick när jag slutade :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0