Julen i bilder

Idag snöar det som bara den..
Sebastian har blivit sjuk under jul. Igårkväll när vi låg och kollade på film så spydde han ner hela sig och sins sängkläder, stackars liten då =(
 
Idag har jag varit ute med Engsättra på en runda, lite väl pigg idag och låg på en del, förövrigt bra!
Nu sitter jag och kollar på V75 på tv och tänkte passa på att lägga upp lite bilder från julen, beskrivning under varje bild..
 
 
Jenny och Sebastian framför Julgranen hos min pappa =)
 
 
Min pappa, Jenny och Sebastian :)
 
 
Jag själv.
 
 
Sebastian myser hos sin Farfar när han nyss vaknat :)
 
 
Här sitter Jenny och Sebastian och väntar på att få lite julklappar från tomten :)
 
 
Vad Ewa brukar få av tomten är det ingen som vet men :) verkar iaf glad att se han :D
 
 
Sebstian tar adjö utav tomten :)
 
Har många fler bilder från julafton men detta är vad ni får nöjja er med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0