Lördag

Usch idag var det inge vidare att vakna.. Har otroligt ont i huvudet. Denna smärtan känner jag igen, har haft den en gång tidigare.. Det var när jag  hade Bihåleinflammation. Nu känns det som jag fått detta igen. Spränger vansinnigt fram i pannan och känns som jag har flytande vätska under skinnet =( 
Men men man har att stå i iaf så man får försöka härda ut ett tag till.. Jenny är just nu ute med Illusion, han ska gå lite tuffare jobb idag ( Om underlaget tillåter ) 
Själv ska jag sätta Princess i vagnen sen och se hur det går :)
Efter allt detta ska vi slänga oss i bilen och dra mot Årjäng för Jenny ska jobba ikväll och imorgon bitti.. 
 
Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0