Söndag

Idag har jag varit helt ensam hemma med båda barnen. Imorse var det upp tidigt som bara den så jag skulle hinna ut och fodra hästar sam släppa ut i hagen innan barnen vaknade.
Sen in och fixa frukost så väckte jag dom :)
Resten i stallet med mockning och sånnt gjorde jag när Sebastian sov middag.
Nu precis kom en traktor upp här med hö som jag beställt hem =) Härligt när man slipper hämta dessa stora balarna och sen rulla ut dom själv :) Nu landade den där den skulle på en gång..

Tidigare idag så ändrade jag en av våra hagar, vi har nämligen skotertrafik förbi gården här och dom skulle förbi med lite sladdar och plogar så då flyttade jag ena hörnet på hagen lite så att dom ska kunna köra här utan att vi är ivägen och utan att dom river mina hagar :)
Dom vart jätteglada.. Jag skulle få skyltar hit som det står att dom ska köra försiktigt igenom pga hästarna :)) Bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0