Tisdag kväll

Då var det kvällen ännu en gång då! Idag har jag varit ute större delen av dagen och hållt på.. 
Tömkörde Princess idag och hon bråkade till att börja med sen slutade hon. Hon gick på riktigt bra och skötte sig kanon. Inte nog med det utan när jag kom tillbaka så ställde hon sig så fint där jag selar på och stod faktiskt helt stilla :) Känns som jag är nära att vinna över henne och att vi snart kan sätta henne i vagnen igen :) 
 
Jenny kom hem vid 12 ca från Mahony. 
 
Sen åkte vi ner till stan en tur och jag lämnade in ett däck till tryckvagnen som var trasigt. Nu är det som nytt igen :)
 
Nu ska jag ta och gå ut och flytta på Golfen som står här och skräpar så jag får plats för container med spån som kommer vilken dag som helst nu.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0