Onsdag

Ännu en dag som verkar bjuda på strålande vårväder. Sitter precis och tar mig en kopp kaffe.
Råkade visst spärra min inloggning på travsport.se när jag skulle gå in och kolla. Nu får jag maila in för att få nytt lösen igen och att tjänsten funkar.
Inget jobb på Ica idag utan jobbar Tors, Fre; Lör.
Lördag ska jag börja jobba, men före det ska jag hinna med ett Istrav med som börjar 12.10. Kör bara i ett lopp så det hinner jag med så får jag dra raka vägen från banan till jobbet sen :)
Idag har vi ringt in veterinären så han kommer hit.
Serena ska han få kolla över tänderna på som jag nämnt i något tidigare inlägg.
Jenny vill även kolla igenom Frilla så där blir det ett böjprov till då får vi se vad det visar =) Jenny har sina funderingar så vi får väl se om hennes känsla stämmer.. Tror vi väl ändå =)
Ska se om jag hinner ta ut Serena på en träningstur nu innan han kommer vid 13.00
Bild: Johan och Sebastian på Lild (Arvika)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0