Dagens träning

Då har både Serena och Donellie varit ute en tur idag.
Serena var ute på en 50 minuters skritt tur idag, det gör gott åt henne som är öm i kroppen och behöver bli av med det, efter det så fick hon streching och lite lätt massage på benen.. Nu ska hon snart få gå in och sätta på sig back on track täcket 1 timme.

Donellie tränade 9 km ca idag lugnt och fint trav, hon känns pigg och framåt. Hon ska in till banan om några dagar och gå lite rakbane jobb är det tänkt.

Nu återstår mockande av stall 1 och sen middag :)
Till middag idag står fläskpannkaka på menyn :P Härligt det :)

OCH jag söker fortfarande ett hus med möjlighet till hästhållning, vet att det finns hus som är tumma och bara står så låt mig nu hyra ett utav dessa.. Även om inte det är klart för hästar där så kan jag fixa det själv.. Jag är i nöd :)


Kommentarer
Postat av: Dedde

Vet nog ett hus här i ockelbo som blir till salu till våren (säger dom iaf)

7 boxar och fina körvägar, värsta drömmen för vi som håller på med trav... synd att ni bor så långt borta! :)

2012-01-06 @ 17:42:29
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0