Fruktansvärd dag

Imorse när vi vaknade runt 06.00 draget så var jag inte pigg, med det var Sebastian. Men jag lyckades få honom att somna om och så gjorde även jag och Jenny. Sen vaknade jag halv 10 och kommer på att jag skulle vara hos tandläkaren i Arvika 12.30. Fullt spett ur sängen och upp och göra klart lite olika saker och göra sig klar och dra iväg.
Kom ändå för tidigt ner till Arvika så jag åkte inom min broder Stefan en tur och satt där och pratade och drack kaffe.. Under tiden fick jag lite olika saker av han och hans tjej Jessica :) Tusen tack för sakerna :) Jätte fina.

* Förstärkare
* Gardiner
* Hyllor att sätta på väggen
* Soffbord
* Fönsterlampor med fot
* Högtalare.

Detta ska jag nog ta med imorgon när jag passerar där :)

Sen efter detta var det dags att åka till tandläkaren, han kollade över tanden som var problemet och konstaterade fort att detta gick inte att rädda, den åker ut. Och det var inte någon lätt match. 1 timme låg jag där under tiden han bänade och bröt och borrade i den där tanden för att få ut den, fick borra sönder den i 3 delar och ta rot för rot.. När allt var klart var det bara att sy ihop mig och ge mig penicillin och något slags munsjölj medel :S

Skönt nu iaf att jag snart kan äta riktigt utan att få ont i tanden där. Sen var han duktig tandläkare som bara den..

När jag var klar drog jag hem i full fart för att hjälpa Jenny att fixa klart 4-års kalaset vi skulle ha för Izabella idag :)



Där är den ena tårtan då som Izabella själv har valt designen på :)
Men min favorit åt vi före denna ( Smörgåstårtan ) :)) fast jag kunde ju inte äta normalt då eftersom jag drog ut den där tanden så jag fick ta det lugnt med ätandet idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0