Måndag

Idag har jag jobbat mellan 8,45 och 19,15. Men nu är jag hemma och sitter i min morgonrock framför tv och tänkte eventuellt se en film.
Kvällsmaten idag vart potatisgratäng och laxfile och ett glas cola till det :)

Imorgon var det meningen att det skulle va snabbjobb men det vart inget för Jenny har tagit jobb så då går det inte ensam med Sebastian, flyttar tills Torsdag istället..

Mellan kl 08 och 09 till morgon ska jag ringa veterinär och få tid för att han ska komma och böja igenom Serena åt mig, alltid bra att försäkra sig om att det inte är några fel, ska även höra om han kan kolla hennes tänder samtidigt.
Anmälan till årets första istrav är också imorgon, 2 inanmälda från oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0