Morgon himmel

Imorse fick jag gå upp för att köra Jenny till jobbet tills hon började kl 08.00. Kommer ut och ska starta bilen, startar såklart INTE.
När jag väl får igång skiten så åker vi mot Årjäng.

När jag släppt av henne så bär det av hemmåt.. Stannade till i Ängebäck för att plocka med ett hö lass hem. Därmed började dagens krångel.

Hakar fast kärran bakom bilen och ska åka, händer inget, då hade bromsarna på kärran frusit fast så jag fick rycka loss den ur snön med fast låsta däck och komma ut med den på stora vägen.
Ut i bagagen och hämtade en stor rörtång och börjar banka på fälgarna så att bromsarna ska släppa. In i bilen och köra några meter och sen ut igen och slå.. Så höll jag på i säkert 20 minuter efter vägen innan jag fick dom att släppa.. Uhj säger jag bara..

Sen när vi kom in i L-Fors så såg jag och Sebastian himmelen på andra sidan sjön och då fick man goda känslor i kroppen igen :)



Så såg det ut.. Är det inte vackert när det ser ut på detta viset :))

Nu är det frukost i form utav risgröt med kanel på och en kopp kaffe innan jag och Sebastian ska ge oss ut i stallen för att fixa klart allt :) Tur jag har en duktig son som hjälper mig här hemma :))

Kommentarer
Postat av: Dedde

åå jävlar vilken fin bild!

2012-01-10 @ 15:27:09
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0