Sökt Jobb

Den 5.e Februari så blir jag arbetslös då igen :( Då går mitt vikariat på Ica Supermarket ut och jag kommer endast få extra dagar då någon är sjuk.
Så igår när jag kom hem så sökte jag jobb på en annan Ica butik och hoppas nu på framgång så jag får ett jobb snarast igen. Har ingen lust att leva på det minimala och inte kunna unna mig det jag vill..

Känns inge kul att gå hem från Ica Supermarket heller för jag gillar mitt arbete där och jag trivs med mina underbara kollegor jag har. Men vad ska man göra? Kan inte tvinga sig kvar heller när inte det finns plats för mig, mitt vikariat var det en annan som fick där inne istället som har varit där lite längre än mig.. Sånna är reglerna så det finns inget att säga om det :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0