Torsdag

Idag tog jag mig faktiskt sovmorgon :) Gick upp först vid 09.00. Trots mycket tjat från min sambo så tänkte jag att idag ska jag fasen ligga lite längre. Sebastian var vaken då hela tiden så det vart ingen djup sämn men iaf ligga still och slappa , det var underbart :)

Sen var det ut i bilen och upp till stall 2 och släppa ut hästarna där, sen hem igen och släppa ut hästarna här :)
När jag ätit frukost sen och varit i telefon med bredbandsbolaget i 30 min så gick vi alla ut. Jag började med att träna Donnie idag under tiden Jenny fixa i stallet. ( Stallet som vi alltså inte ens har ) När jag kom in med Donnie igen så gick Jenny ut på en ridtur med Frilla :)

När hon kommer nu så ska vi dra in till Årjäng och gå på Apoteket och hämta ut medicin som jag fick på recept av Daniel till Serena så hennes kur kommer igång :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0