Fredag

Idag är det Fredag och det är dags för jobb 11.00 till 19.15. Trevligt..
Efter jobbet sen så ska jag åka till en kompis och sitta och prata lite under tiden jag väntar på att Jenny ska sluta jobba kl 21.00..

Igår beställde jag lite nya saker till stallet. Köpte mig en ny QH sele och till den ingick ny brösta, nya tömmar samt huvudlag. Längtar redan tills det kommer.. Blir som ett barn på julafton när jag köper något nytt till stallet :)
Efter detta har kommit så ska jag köpa mig en sulky också, så kanske jag och Jenny slipper stressa så om vi har 2 hästar med tex på provlopp eller en vanlig travdag, vi får alltid skynda oss att slänga om selen och flytta sulkyn osv. Och jar kör alltid med sitsen på sulkyn så långt bak det går och fotstegen så långt fram som möjligt för Jennys sulky är en av dom trängsta jag någonsin suttit i.. Men det går bra när jag får ändra :) Sen kanske Berglöf kör åt Jenny och då är han plötsligt 1 meter kortare än mig haha :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha,,då blir d inte mkt kvar av Berglöf;=))Kan d bli ca 80 cm eller??

2012-07-06 @ 08:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0