Funderingar!

Man sitter här dag in och dag ut och funderar på hur man ska göra för att få bo på ett ställe med möjlighet att ta med hästarna. Har ett ställe i tankarna som jag SÅÅÅ gärna skulle vilja bo på, men det är inte bara bara det.. 
 
Vore så underbart att få bo för sig själv med min familj och vi fick sköta våra hästar på vårat eget vis utan att det ska vara massa bråk och tjaffs om någon råkar säga sin mening eller vad man tycker och tänker.. 
 
Men jag hoppas för livet att min dröm går i uppfyllelse och att jag kunde få bo där, då vore mitt liv klart, då vet jag exakt vad jag skulle göra direkt.. 
 
Men men nog om det nu. Helgen närmar sig och det är dags för Årjängs Stora Sprinterlopp.. Det är ett härligt startfält vi har med där i år och det känns som vem som helst kan vinna.. Allt beror på hur loppet blir kört och hur positionerna blir.. Det spelar såklart in varenda lopp naturligtvis men att jag menar att alla hästar är kanonbra.. Jag hoppas naturligtvis att Quarcio Du Chene och Björn Goop vinner loppet. Känns ändå lite som att han kan vara snäppet bättre än dom andra men man vet aldrig.. 
 
Så nu ska jag sätta mig och se en film och vänta på att ett hus dyker upp så jag får börja flytta och göra iordning så som jag vill ha det med mina hästar :)
 
Ha en trevlig kväll alla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0