Onsdag

Idag har jag varit ruskigt sliten..

Igår kväll vid 18.00 ca när jag hade slutat jobba så lastade vi in Frilla i transporten och körde henne till Örebro för betäckning. Klockan var ca 21 när vi anlände till Sättrans Stuteri. Sen vart det lite prat och kollade på hästarna mm. Sen tog vi lite kaffe och en tårtbit och satt och pratade och hade jätte trevligt :) 23.00 ca åkte vi därifrån och vidare mot Årjäng, var väl hemma vid 02.00. Sen var det i säng och ställa klockan på ring så den skulle väcka mig 07.15. Vaknade 08.00 ca och drog då för fullt mot Ica så inte jag skulle komma för sent :) Så idag har jag jobbat 08.45 till 19.00 med ett otroligt tungt huvud. Nu har jag ätit lite mat och nu blir det en film sen sova för att gå upp till jobbet imorgon igen :)
Då tar jag med mig transporten in för när jag slutar 19.15 imorgon drar jag mot struven för att hämta hem en höbal igen :)

Ha en trevlig kväll nästan alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0